Czcionka:

Godziny otwarcia:

pon. 8.00 - 20.00
wt. - piąt. 8.00 - 22.00
sob.- niedz. w/g terminarza filmowego lub innych wydarzeń

Klub Wędrowca

Witaj na stronie Miechowskiego Klubu Wędrowca "TRAWERS".

Jeżeli kochasz wędrówki piesze, zwłaszcza górskimi szlakami - to miejsce jest dla Ciebie.

Rozpoczęliśmy działalność w lutym 2016 roku.

W zakładce po lewej lub TUTAJ możesz przeczytac o naszych dokonaniach w roku 2017.

12.06.2018

W niedzielę 24 czerwca zapraszamy do udziału w Rajdzie Na Orientację "Tropem Przydrożnych Świadków Naszych Dziejów". Startujemy o godz. 10:00 z boiska sportowego MKS Pogoń, ul. M. Konopnickiej 19 w Miechowie.

Na uczestników, którzy zlokalizują przynajmniej 1 Punkt Kontrolny czekają wspaniałe medale okolicznościowe.

WARTO!!!

Szczegóły oraz Regulamin Rajdu dostępny TUTAJ

3.05.2018

Piękny majowy poranek powitaliśmy w Dolinie Białej Wody (Beskid Sądecki), w składzie: Dorota, Irek, Remik oraz Heniek i Krzysiek. Po paru godzinach wędrówki, pokonując Mały i Wielki Rogacz, w końcu zdobyliśmy najwyższe wzniesienie w Paśmie Radziejowej (1262 m. npm).

Przemierzając Złomisty Wierch dotarliśmy do schroniska na Wielkiej Przehybie, gdzie podziwiając widok na Tatry spędziliśmy dłuższą chwilę. Z Przehyby udaliśmy sie na Pieniężną, a z niej szlakiem do Szlachtowej, gdzie zakończylismy wędrówkę.

Piękna pogoda, wspaniałe krajobrazy i miłe towarzystwo... wystarczająco dużo, aby mile spędzić dzień.

12.04.2018

Wycieczka na krokusy do Doliny Chochołowskiej w 5-osobowym składzie: Magda, Marcin, Dorota, Remik i Patrycja. Przy okazji wyszliśmy na Grzesia (1653 m. npm.). Pogoda dopisała. Na stokach zalega jeszcze sporo śniegu, a szczyt przywitał nas niesamowicie mocnymi podmuchami - na szczęście - ciepłego wiatru.

Mamy już filmik z Ekstremalnej Drogi Krzyżowej, z Trasy Purpurowej - Szymona z Cyreny. Zapraszamy do obejrzenia: TUTAJ

23/24.03.2018

Jesteśmy już po Ekstremalnej Drodze Krzyżowej, w której podobnie jak rok temu zaznaczyliśmy swój udział na dwóch trasach, mających swój początek na Rynku Podgórskim w Krakowie. Tegoroczna edycja Drogi odbywała się pod hasłem "Droga Pięknego Życia".

Wojtek, Angelika i Magda zmierzyli się z trasą św. Jana Pawła II o dł. 41 km, prowadzącej do Niegowici, natomiast Ania, Magda, dwie Doroty, Patrycja, Remik, Irek, Janek i Marcin (oraz do 20 km Ania) przemierzyli Trasę Purpurową Szymona z Cyreny (52 km), mającą swój koniec w Miechowie.

Gratulujemy sobie nawzajem!!! Trud i wysiłek włożony w to nocne maszerowanie jest nie do opisania. Ale już postanowiliśmy, że za rok idziemy na pewno.

23 marca rusza Ekstremalna Droga Krzyżowa

Szczegóły: TUTAJ

10.03.2018

Dzięki koledze Wojtkowi, w marcowym numerze Wieści Miechowskich ukazał się obszerny artykuł poświęcony niedawnej edycji, ale także całej historii Marszu Szlakiem Powstańców. Zapraszamy do lektury. Klikając prawym przyciskiem myszy i zaznaczając opcję "pokaż obraz" można powiększyć zdjęcie.

16.02.2018

W piątek 16 lutego odbył się VIII Miechowski Marsz Szlakiem Powstańców upamiętniający 155. rocznicę Bitwy Miechowskiej.

Punktualnie o godz. 14:00 w Ojcowie stawiło się 24-ech piechurów i jeden biegacz, którzy postanowili zmierzyć się z 36-kilometrową trasą śladami Apolinarego Kurowskiego biegnącą z Ojcowa do Miechowa.

W tegorocznej edycji Marszu uczestniczyli: Bogacz Jan, Caba Zbigniew, Durman Magdalena, Durman Marcin, Dziura Marek, Gajos Agnieszka, Gajos Krzysztof, Gawęda Lucjan, Hebdowski Stanisław, Kisiel Zofia, Madera Patrycja, Małodobry Wojciech, Mucha Rafał, Nieduziak Angelika, Nieduziak Magdalena, Nowak Henryk, Patyna Janusz, Płaszewska Jadwiga, Samek Dorota, Sikora Iwona, Siwiec Dorota, Siwiec Remigiusz, Sławeta-Krawczyk Elżbieta, Zamęta Maciej, natomiast biegowo trasę przemierzył Leszek Kałwa.

Na uwagę zasługuje bezinteresowne zaangażowanie się osób trzecich: m. in. pączki smażone dla wędrowców przez jedną z mieszkanek Komorowa czy poczęstunek na plebanii w Przesławicach.

Punktem kulminacyjnym Marszu był pomnik upamiętniający wydarzenia sprzed 155. lat, umiejscowiony na miechowskim cmentarzu, gdzie o godz. 22:15 zapaliliśmy znicze i oddaliśmy cześć poległym.

23.01.2018

ZAPRASZAMY!!!

14.01.2018

Na pierwsze wspólne wędrowanie w roku 2018 wybraliśmy się w składzie: Magda, Angelika, Justyna, Gosia, Heniek, Wojtek, Janek, Irek i Adam. Punkt docelowy: Dosłońce!!!

Partnerzy:

Miechów - Gmina i Miasto - logo Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - logo Narodowe Centrum Kultury - logo Dom Kultury Plus Agencja Interaktywna Brandmark - logo